Schoolhouse

16 maart 2014 - Kahuranaki, Nieuw-Zeeland

We zijn in Havelock North, althans zo'n kleine 30 kilometer daarbuiten op een tamelijk verlaten stuk land aan een rivier. Zal zo een filmpje proberen de posten, maar als dat niet lukt ( geen WiFi dus alles op SIMkaart)  moeten jullie maar aannemen dat het groots en weids en heel rustgevend is. Jammer dat er behalve geen WiFi ook geen zender is die de GP van Australië uitzend want die had ik (Coert) nu toch graag eens gezien zinder de wekker midden in de nacht te zetten. Enfin ik gok op Mercedes en hoop op McLaren. Prima stek met aardige beheerder die ons kwam verwelkomen toen we de tent net hadden verkend in de veronderstelling dat er, net als in Riwaka, pas na en dag iemand zou komen opduiken. Hij woont op kijkafstand en had ons dus zien aankomen. Hondjes ook denken we. Daarna weer een dik half uur terug om boodschappen te doen in het stadje zelf maar dat is geen enkel probleem. hier gaan we het de komende dagen naar ons zin hebben. In Wellington was het vannacht dus nog wel gaan spoken maar toch ook weer niet zo dat er veel schade was onze hotelrekening daargelaten. We kijken uit naar een paar zomerse dagen; vandaag al boven de 25 graden en half bewolkt, morgen zonnig en hogere temperaturen. Updates blijven afhankelijk van de SiM kaart ruimte maar we doen ons best.

1. Jacques & Annelien:
    16 maart 2014
    Wat leuk om jullie belevenissen zo wat te volgen.
    Nog heel veel plezier met wat er allemaal nog gaat komen :-)
    Groeten uit Wageningen.